Reisiblogid Travellerspoint-is

Nimbin

14. veebruar. Ikka veel sajab aga soe on vähemalt

rain
Vaata AU+NZ reis kasutaja tkallas reisikaartil.

Kuna Austraalia ei tervitanud meid just ideaalse rannailmaga, siis otsustasime oma aega sisustada tripiga Nimbinisse, mis meil tegelikult nagunii plaanis oli. Ajavahe tõttu olime kõik hommikul kuuest üleval, enamus ajast möödus Weather Channelit vaadates lootuses, et kuskilt imeliselt äkki selgineb.

Aga ei midagi. 10 paiku hakkasime Nimbinisse sõitma, mis asub Byron Bayst ca 50 km sisemaale. Kuna meil aega oli, otsustasime sõita vähe pikema ringiga mööda Rainforest Wayd - tee, mille kirjelduse me leidsme Lonely Planetist ja mis kujutab endast põhimõtteliselt autosõitu läbi ilusa veidi mägise maastiku, teed ääristamas erinevad (mahe)farmid ja macadamiani pähkilipuud. Ühesõnaga üsna ideaalne vihmase ilma tegevus.

Nimbinisse jõudes oli ka vihm korraks järgi jäänud. Parkisime auto ära ja jalutasime mööda peatänavat allpoole. Põhimõtteliselt kogu "vaatamisväärste osa" ongi sellel samal tänaval, umbes 500m värviliste majade ja erinevate pisikeste poodidega, mis enamasti müüvad kõikvõimalikke piipe, pabereid jm suitsetamiseks vajalikku ning erinevaid taimesegusid, värvilisi riideid, loodustooteid. Hipide staffi ühesõnaga. Igasugustes reisiraamatutes kirjutatakse, kuidas Nimbin on koht Austraalias, kus saab "legaalselt" popsu osta. Päris nii see siiski ei ole. Ilmselt on põhjus ka 2008 aastal korraldatud karmidest politseireidides. Hemp Embassys (pood, kus müüdi kõikvõimalikke tööstulikust kanepist valmistatud asju ja mis oli ka niiöelda kohalik keskus legaliseerimise toeatamiseks) oli kaust väljalõigetega kõikvõimalikest artiklitest Nimbini kohta ja need meist, kes seda põhjalikumalt lugesid, rääkisid, et ka veel selle aasta jaanuaris oli korraldatud linna piiril kahepäevaseid reide, kus kõik sisse ja väljatulevad autod läbi otsiti. Loomulikult pole aga kanep kuhugi kadunud ja diilereid, kes tänaval päevatrippijatele popsu pakuvad, on rohkem kui üks. Politsereidide "distsiplineerivast" mõjust annab aimu ka silt Hemp Bari uksel, kus varem seisnud kirjale "Smokers welcome. No entry under 18" on pastakaga juurde kirjutatud "All welcome after police raids".

Peale kanepi ja hipide ja alternatiivse kultuuri on Nimbin ka kohaliku mahepõllumajanduse keskus, kui uskuda Lonely Planetit. Aga kohapeal on küll tunne natukene nagu lõbustuspargis, sest igal pool pargivad bussid, mis on toonud backbackerid Byronist päevatripile, kõik aina pildistavad tänaval (meie kaa loomulikult:) ja veits selline turistikas hõng oli kõigel juures. Ilmselt on Nimbin teistsugune siis, kui päevased turistihordid lahkuvad. Meil seda kahjuks näha ei õnnestunud.

Kuna peale Nimbinit oli meil veel pool päeva ees otsustasime veel ringi tiirutada ja vihmametsasid vaadata. Kes vaatas, kes magas (ajavahe tõttu ütles keha mulle, et kamoon, kell on öö, miks sa üleval oled). Weather Channel oli hommikul hoiatanud üleujutuste eest ja peale seda, kui olime mitmest väiksemast ojast, mis rõõmsalt üle tee vulises, üle sõitnud jõudsime lõpuks päris laia jõeni, mis põlvesügavuselt risti üle tee läks ja oli ka päris kiire vooluga. Ole nimelt testis vett kõnides jõest läbi ja tagasi. Kuna vool oli ka silmaga vaadates väga tugev, me seekord oma autorendifirmat ei hakanud traumeerima ja keerasime tagasi. Millest oli tegelikult kahju, sest me olime parajasti teel Minyon Fallsi, mis pildi pealt vaadates on väga lahe ca 100m kõrgune kosk, mis langeb keset vihmametsa maalõhesse. Isegi ujuda oleks saanud seal kose all. Ja meil jäi puudu vist ca 3 km, aga midagi polnud teha.

Õhtusöögiks ostsime Woolworthsist kilo suuremaid krevette ja grillisime neid koos maisi ja shampinjonidega. Pooled küpsetasime ka õlis aga kokkuvõttes ega väga vahet ei olnud. Hea oli küll. Kuna meil mingil hetkel meenus, et on Valentini päev, siis kombineerisime kiirelt leftover krevettidest romantilise kompositsiooni.

Kirjutas tkallas 14:57 Sildid Australia

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Ole esimene, kes kommenteerib seda sissekannet.

Kommenteerimiseks pead olema sisse loginud Travellerspoint-i.

Sisesta oma Travellerspoint-i kasutajainfo:

( Mis see tähendab? )

Kui sa ei ole veel Travellerspoint-i liige, liitu sellega tasuta.